Kamis, 19 November 2015

Kilasan Hot Penyembuhan - 5 Penyelesaian Mudah Untuk Bantuan Segera

Kilasan Hot Penyembuhan - 5 Penyelesaian Mudah Untuk Bantuan Segera

Hot flashes menyembuhkan; begitu tinggi pada senarai keutamaan? Adakah anda sedang mencari cara yang selamat dan mudah mengambil kembali kehidupan yang hot flashes telah mencuri dari anda? ... Jika ya, anda tidak keseorangan! Menopaus sedang berbual-bual, (antara sesuatu yang ketiga puluh orang ramai yang lebih tua) adalah seperti bahasa komputer dalam silikon Valley. Setiap orang mempunyai tanda-tanda mereka sendiri yang paling teruk. Walau bagaimanapun, dengan hot flashes terdapat tanda-tanda beberapa yang seolah-olah mencuri rancangan tersebut. Dengan semua ceramah di sekitar bandar, masih terdapat beberapa orang yang tidak pasti jika apa yang mereka ada masalah yang hot flashes.

Jadi sebelum kita memulakan soalan pertama ramai orang ditanya ialah bagaimana anda tahu jika apa yang anda mengalami menopause adalah atau saya hanya tertekan. Nah, untuk menjawab soalan itu; jika anda mengalami mana-mana gejala di bawah, anda adalah tindakan angka terkini ditambah kepada berkelip saga panas. (Sudah tentu beberapa gejala yang sama boleh diperoleh daripada masalah kesihatan yang lebih serius, jadi sila berunding dengan GYN anda)

Gejala Menopaus: cepat marah, berat badan, kebimbangan, hot flashes, berpeluh malam, perubahan mood, kehilangan libido, tidur, kekeringan faraj, pening, loya, untuk menamakan beberapa. Jika mana-mana cincin menyenaraikan peluang loceng berada, anda anggota terbaru kelab yang paling hangat. Dan kerana ini adalah kelab di mana anda mempunyai orang lain yang telah terdahulu sebelum kamu dan telah meninggalkan petunjuk dan beberapa cara semulajadi yang selamat yang akan membantu anda untuk slaid ke peringkat seterusnya hidup tanpa ubat, Terapi Hormon-penggantian atau bil perubatan keterlaluan.

Di bawah ini kita akan mendedahkan 5 ubat semula jadi untuk melegakan hot flashes yang selamat, mudah dan sesiapa sahaja boleh melaksanakan:

Kami mempunyai semua mendengar bahawa anda adalah apa yang anda makan; jadi salah satu yang pertama hot flashes penawar termasuk mengubahsuai diet kita. Sejak kejang kaki adalah salah satu daripada gejala-gejala yang dikaitkan dengan menopaus dengan alasan bahawa kita perlu untuk memasukkan Kalium dalam diet kita. Dan kita mempunyai semua mendengar bahawa makan pisang adalah cara yang selamat dan mudah untuk mengurangkan kejang kaki. Mengapa pisang, kerana pisang adalah sumber kalium. Kalium juga membantu untuk meningkatkan tenaga dan membantu mengawal kembung yang dikaitkan dengan menopaus.
Latihan: bersenam mempunyai banyak manfaat, ia dikenali untuk meningkatkan tenaga, mengurangkan tekanan, memerangi berat badan, memperbaiki tidur, memberikan anda satu perasaan yang sihat secara keseluruhan, termasuk kejelasan jernih. Menurut pakar kita bersenam sekurang-kurangnya 30-45 minit setiap hari dan kereta api berat sekurang-kurangnya 2-3 kali seminggu dengan berat ringan. (semak dengan doktor anda sebelum memulakan sebarang program senaman)
Air; kerana badan kita terdiri daripada kira-kira 2 / 3rds air, ia adalah penting untuk menambah paras air badan kita. Air membantu untuk mengawal suhu badan kita, membantu kita untuk berfikir lebih jelas dan membantu untuk menghapuskan dengan betul.
Gula putih: gula boleh menipu. Kita makan sesuatu yang manis untuk memberi kita rangsangan, bagaimanapun, beberapa minit selepas makan, kita letih dan lesu. Gula putih memainkan peranan yang utama dalam kemerosotan tubuh kita. Gula boleh membuang hormon anda tidak seimbang. Jika atau apabila anda gigi manis cuba untuk makan buah-buahan atau memaniskan makanan dengan pemanis semula jadi.
Meningkatkan pengambilan Omega 3 Asid Lemak: Makanan seperti salmon, walnut, ikan air sejuk dan minyak zaitun mengandungi Omega 3 asid lemak. Apa yang menarik mengenai Omega 3 asid lemak adalah ia membantu badan anda untuk membakar lemak. Omega 3 asid lemak telah dikenali untuk melegakan keresahan, perubahan emosi dan hot flashes
Nah 5 mudah untuk mengikuti ubat semula jadi. Jika anda menderita dan benar-benar ingin mencari hot flashes mengubati tanpa ubat, dadah, atau bil perubatan mahal, mula-mula cuba 5 pilihan di atas. Jika anda bersedia untuk mengambil bahagian dalam menyelamat sendiri dan dimasukkan ke dalam sedikit masa ke dalam diri anda, anda boleh menggunakan proses penyingkiran. Menonton untuk melihat berapa kerap anda mempunyai hot flashes anda dan di samping itu menonton apa yang anda makan yang boleh menyumbang kepada hot flashes anda. Ubahsuai diet anda, senaman, mengurangkan pengambilan gula putih, minum 6-8 gelas air setiap hari, dan meningkatkan Omega 3 asid lemak anda untuk permulaan yang baik untuk mengubati hot flashes. Jika cadangan yang di atas tidak melakukan silap mata, terdapat lain beberapa ubat semula jadi anda mungkin mahu cuba yang selamat, mudah dan telah bekerja untuk beribu-ribu orang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar