Kamis, 19 November 2015

Cohosh Hitam Faedah Untuk Wanita

Cohosh Hitam Faedah Untuk Wanita

Cohosh Hitam adalah herba yang telah menjadi sangat popular sejak 10 tahun lepas, terima kasih kepada kedai-kedai makanan kesihatan dan Internet. Tumbuhan ini mempunyai ciri perubatan, ramai wanita seolah-olah memuji. Wanita, ini boleh menjadi salah satu herba yang penting, yang anda akan mahu menyimpan terdekat.

Saya telah mempunyai keseronokan melihat tumbuhan ini tumbuh di taman-taman mewah dan bunga sebenarnya adalah wanita yg menarik. Sesuatu yang anda mungkin tidak tahu tentang tumbuhan ini tertentu adalah, bahawa ia mempunyai bau yang kuat, yang boleh digunakan sebagai penghalau serangga.

Herba ini pergi dengan nama-nama lain seperti Black Snakeroot dan Squawroot. Ramai pakar herba menghendaki rhizome tumbuhan ini, kerana ia mempunyai pelbagai tujuan perubatan. Ia dikenali sebagai ubat yang lama India untuk membantu dengan rasa sakit akan melahirkan anak dan senggugut. Ia juga digunakan sebagai ubat gigitan ular berkesan.

Seperti yang saya melihat melalui beberapa buku herba saya lebih tua, saya mendapati bahawa yang berwarna daripada batang bawah rumit, telah digunakan untuk merawat sakit sendi. Rupa-rupanya, tumbuhan ini mempunyai ciri-ciri anti-radang yang mungkin berguna untuk neuralgia. Terdapat satu amaran kepada menggunakan tumbuhan ini dan itu adalah untuk menjadi sangat berhati-hati dengan dos anda. Jika cohosh hitam digunakan dalam jumlah yang besar, ia boleh menyebabkan pening dan gejala keracunan.

Tumbuhan ini suka tumbuh di lereng bukit dan kawasan-kawasan terbuka. Herba ini boleh diperolehi dengan mudah di Massachusetts dan malah di Tennessee. Ia adalah saka, yang boleh tumbuh 3-8 kaki tinggi! Satu perkara yang anda akan notis mengenai rhizome adalah, bahawa ia adalah warna yang gelap. Cohosh Hitam membuat untuk sebuah kilang yang besar untuk diletakkan di belakang rumah anda di sekitar patung.

Kegunaan perubatan herba ini adalah sebagai antispasmodic, relaxant dan sedatif. Jika anda membeli produk herba di kedai makanan kesihatan, iaitu khusus untuk isu-isu wanita, maka anda kemungkinan besar akan melihat Cohosh Hitam dalam campuran.

Saya mencari maklumat dalam talian dan dalam manual herba untuk menyokong kemungkinan Cohosh Hitam membantu wanita dengan tekanan darah tinggi. Dalam erti kata lain, jika anda seorang wanita yang sangat cepat marah dan saraf, ini boleh menjadi herba untuk anda. Anda perlu berhati-hati di mana anda membeli ubat-ubat herba anda daripada, kerana mereka tidak semua sama.

Saya mencari syarikat-syarikat yang menggunakan pemprosesan sejuk, kesucian dan menumpukan kepada potensi. Salah satu syarikat telah menghasilkan beberapa produk herba paling besar, saya pernah secara peribadi digunakan dan syarikat yang Way Alam. Sebelum anda menggunakan mana-mana ubat herba semula jadi sila berunding dengan doktor anda terlebih dahulu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar